Thursday, January 26, 2012

Projek Preschool

Assalamualaikum. Selamat pagi jumaat semoga diberikan kesihatan yang baik supaya dapat menjalankan kewajipan dengan sempurna..

Sekejap aje arini dah nak masuk penghujung bulan Januari 2012. Pejam celik dah kat sebulan kita di tahun 2012. Semoga perancangan awal tahun setakat ni success.. Lama betul la tak jenguk blog. ntah dilanda garuda ke blog ni.

Tahun baru cina hari tu tak ke mana-mana pun..Lepak kat rumah je la sebab banyak assignment yang nak disiapkan.Mana yang nak kena observe budak. Mana yang nak kena buat buku cerita kanak-kanak.Benda baru yang nak kena belajar.

Sekarang ni pulak cuaca tak emnentu..Sekejap panas sekejap hujan..Adam & Aisyah pun dah selesema..Sama la dengan ibu dia..Time banayk keja ni la pulak berjangkit demam selesema dengan budak-budak ni.Tapi nak buat macamana kan..

Haaa semalam saya pegi ke Jusco AU2 nak cari material untuk buat buku cerita kanak-kanak. Terjumpa la benda ni.. So, beli la untuk Adam (tp sebenarnya ibu dia yang buat).



Cantikkan..Adam bukan main seronok lagi dapat buat benda ni. Bagus untuk kognitif kanak-kanak..Diorang boleh belajar berfikir dan menyelesaikan masalah..

Dari kecik ni diorang kena pandai berfikir dan kreatif untuk perkembangan minda diorang.

Ok la skang ni pun dah pukul 8:11 pagi..nak siapkan sarapan dulu..

Wasalam

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates